امیدوارم سال جدید 1393



نظرات شما عزیزان:

ஜ۩۞۩ஜ kartvelboy_aliஜ۩۞۩ஜ
ساعت22:47---18 اسفند 1392
میگویند یک روزی هست ..

که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند ...

و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!

فقط نمیدانم ....

تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من میخورد!؟!


ஜ۩۞۩ஜ kartvelboy_aliஜ۩۞۩ஜ
ساعت22:46---18 اسفند 1392
چــِــه خــُــوبْ مـــيــــشُــــدْ تـُـــو هــَــمــــيــــنْ رُوزآ ...

خــــُــدآ مــــيــُــومــَــدُ وُ بـــُـو سـَـــمْ مــــيــــكـَـــرْدُ و

بــَــعْــــدْ مــــيــــگــُــفْــــتْ:

ايــــن چــَــنـْـــدْ وَقـْـــتْ دآشْــــتـَـــمْ بــــآهــــآت شـُـــوخــــي مــــيــــكــَــرْدَمْ...

بــِــبــــيــــنـَـــمْ جــَــنــْــبـَـــشــُــو دآري يــــآ نــَــه...


مرضیه
ساعت11:31---6 اسفند 1392
چرا که نه گلم با افتخار لینک شدی عزیزم
پاسخ:مرسیییییییییی


مرضیه
ساعت11:11---6 اسفند 1392
وبت عالیه خیلی جالبن مطالبت افرین به منم سر بزن نظرت برام مهمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس ، ،
برچسب‌ها: عشق , آدرس , جنده , بازیگران , گلزار , بهترین بازیگر , ارسلان , نیوشا , شماره , دختر و پسر , دوستی کنم , برای , یادمه , عاشق , عشقولانه , عکس , شدم , شوم , تو , برگردی , من , یه جایی , جایی , دوست , دوستت دارم , دارم , تنهایی , تنها , منم , آن , دور , دختر , دوستم , دوست من , گفت , ارزو , نوروز , خندیدیم , گریه , کردیم , همو , غصه , خوردیم , همه چی , روزهای , شب , در , شبها , قشنگ , پیش رو , رو , از , میخوام , مبارک , 1393 , سال , جدید , تقویم , نوشته , دل ,

تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1388 | 1:7 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.